منتدى ملتقى الشباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ملتقى الشباب

كل ما تبحث عنه و لكل الجزائريين والعرب

الرئيسيةالبوابةالتسجيلأحدث الصوردخول
نتمنى لكم قضاء وقت ممتع مع منتديات ملتقى الشباب

عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر)

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
essbilal
عضو جديد
عضو جديد
essbilal

عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Empty
مُساهمةموضوع: عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر)   عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon_minitime1الخميس يونيو 04, 2009 5:09 pm

التقى الممثلان في كوفي شوب كوورة جزائرية فدار الحوار
عادل امام : اسمع يا شيخ احنا gايين للgزاير عشان الفوز و حتشوف بعينك عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
عثمان عريوات : أنتوما تقلبونا انتوما؟؟؟؟ ياوالله ما صرات نربحكم وناكل الكوتليتعادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
عادل امام: كوتشي بوكليت يعني؟؟؟ هو ايه الكوتليت ده ................عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
عثمان عريوات : انت صقير روح تلعب مع نتاجك هاو نقولك ............عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
عادل امام : لا يا حاg عيب دانا كبير مش عيال و لا انت فاكرني زي ابنك يعني؟؟؟عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
عثمان عريوات : شوف يالوكان متقطينيش نريفورمي جد أماليك أقطيني أيا وسعني عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
تفوه سخانة سخانة جاي تقلط فيا انت gد ولدي عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
عادل امام: ماله دمك سخن يا حاg زي الشرباط يعني عملتلك ايه عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
عثمان عريوات: ياو ولدي دير مزية في روحك و فيا اناو الله انت في gبرك و انا ندقل عليك الحبس
عادل امام: تأصد سgن يا ريس ايه ماشفت أبو زعبل اعظم سgن مصري مخيف رهيب
عثمان عريوات : ها مالك اسيدي وش جابك ليا ايا طير هز القفة تاعك عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Prisoner
عادل امام: أفة انا معندي أفة: انت شايف الأفة دي فين ؟؟؟ انت خرفت
عثمان عريوات : ياولدي شكون قالك الgفة او نحكي على القفة يعني منين تقعد
عادل امام :(بصوت خافت) خلاص خلاص بس حنكسب الماتش في الgزاير و حنروح علـى gنوب افريقيا عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
عثمان عريوات : سمعني واش راك تخرف ؟؟؟؟عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
عادل إمام : لا مألتش حاgة يا حاgعادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Bandage
عثمان عريوات : انا قلت كشما تهدر و الله الليلة يسيل الدم من رgبتك عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon
عادل امام : يعني إنتا عاوز تخوفني ، اسمع فاكر نفسك ايه يا حاg لم نفسك أحسن لك ولا حأطعلك لسانك من لغاليغو
عثمان عريوات : (يضرب
بالعكازة و يزيد بدماغ) واش حاgرني انت خوذ خوذ أتعلم اليوم نبلوكيلك
الرينgس فرينgس ينعل والديك تحسب فيا مربي بالبيض و الياؤورت

انتوما تربحونا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عادل امام :عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Iconدانا غلبان و كنت بهزر معاك يا سعادة البيهعادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Iconتِوم تضربني دانا حأول لماما
BOY HEARTS
المدير
المدير
BOY HEARTS

عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Empty
مُساهمةموضوع: رد: عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر)   عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر) Icon_minitime1الأربعاء سبتمبر 16, 2009 6:53 am

ههههههههههههههه

مشكور اخب بلال على الموضوع الرائع

دمت بوووووووووووووووووووود

عادل امامVS عثمان عريوات (الجزائر -مصر)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مصر تبلغ بان الجزائر تمتلك اسلحة محظورة
» %% من هنا ندرك ان الجزائر منتخب محضوض ALGERIE
» الجزائر تعزز حظوظها في التأهل للمونديال بعد فوزها الصعب علي زامبيا